donderdag 12 augustus 2010

Kunstmarkt "Jan van Goyen"

Op zondag 6 juni heb ik voor tweede keer deelgenomen aan de Kunstmarkt in de Jan van Goyenstraat in Heemstede. In een kraam van 4x2m had ik hoofdzakelijk acrylschilderstukken. De aquarellen had ik maar thuis gelaten, want als er een regenbui komt dan kunnen ze makkelijk beschadigen. Mijn dochter Dorinda en mijn kleinzoon Tijmen hebben mij goed geholpen. Het was heel gezellig, ook mede door alle contacten met bezoekers en collega's. De schilderijen die de meeste aandacht kregen, waren het contrast "Nieuw gebouw La Vista en oud gebouw Gemaal Cruquius", Het Theehuis Cruquius, Molentje bij Groenendaal en natuurlijk de schilderstukken van de dieren: aap, kippen, spaniel, ezeltjes, hooglander, koe en kippen. Om U een indruk te geven van de kraam voeg ik een paar foto's in dit bericht.
De kraam met o.a. Het molentje bij Groenendaal 60x50 cm en de kippen 88x55 cm

Berkenbomen en bloeiende struiken 70x100cm en tulpen 90x60 cm

4 opmerkingen:

  1. Ha die pa,
    het was helemaal fantastisch met jou op de kunstmarkt. Volgend jaar weer?
    Liefs Dorinda je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dorinda, Ja zeker het was hartstikke fijn samen op de kunstmarkt. Volgend jaar gaan wij het weer doen. Elk jaar wordt het iets beter, want wij krijgen ervaring. Deze weblog zal daar ook bij helpen. Zelfs goede foto's maken van de kunstkraam is al een kunst. Als jij foto's hebt gemaakt van de kunstmarkt, wil je ze dan per e-mail sturen als je een keer tijd hebt.
    Tot woensdag. Liefs Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wim,

    Wat ziet dat er leuk en gezellig uit. Beslist eens iets om heen te gaan. Het doel is verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha Wim, ik heb je web-site gevonden en vind hem helemaal mooi!!

    groetjes Désirée

    BeantwoordenVerwijderen

Wanneer is je volgende expositie?