maandag 9 augustus 2010

Expositie in Het Overbos

Mijn laatste expositie "Landschappen, bloemen en dieren" was in het zorgcentrum Het Overbos van 1 maart tot 10 juni 2010. Mijn eerste expositie 2 jaar geleden was ook in Het Overbos. In deze 2 jaren heb ik exposities gehad in het Theehuis Cruquius, de bibliotheek in Heemstede, zorgcentra St Jakob in de Hout en Bosbeek en in het voormalig gemeentehuis in Bennebroek. Nu heb ik een complete nieuwe serie acryl schilderstukken en enkele aquarellen getoond waaronder het schilderij hieronder. Dit acryl schilderij toont 3 rennende Curly paarden in de sneeuw. Deze Curly's hebben verschillende kleuren en zijn daarom mooi om te schilderen.

Het schilderij is 40 bij 120 cm

3 opmerkingen:

  1. Wanneer de volgende expositie is, weet ik nog niet. De voorgaande exposities zijn ook vanzelf gegaan door contacten met collega's en mensen die ik toevallig sprak. Door andere drukke werkzaamheden momenteel, denk ik dat de volgende expositie begin volgend jaar wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wanneer is je volgende expositie?